Tuesday 6 August 2013

A Lovely Year of Finishes - august

Dette året blir året for å gjøre ferdig alle løperene jeg har liggende. Men det er vel bra, så slipper jeg å finne dem hver gang jeg leter etter noe. Bedre å ha dem ferdig, så kan jeg bruke dem eller gi dem bort, alt etter som.

I løpet av august skal jeg finne vatt og bakstykke til denne, quilte og kante den, slik at den blir helt ferdig. Det blå stoffet var noen trekanter som jeg vant engang. Synes også duestoffet er litt søtt.


























































This year is going to be the year of finishing runners. This is another one, and will be my goal for August to finish. The blue fabrics I once won in a giveaway. The white fabric is so sweet with all the doves.

Linked up to August Goal Setting Party and Fabric Tuesday at Quilt Story.

3 comments:

  1. Koselig løper, blir spennende å se hvordan du velger å quilte den og hva slags lukkekant du ender opp med :)

    ReplyDelete
  2. very nice, the dove fabric is lovely and what a win with the blue.

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.