Saturday 29 March 2014

A Lovely Year of Finishes - wall hanging

I've had this lady in a drawer for a long time. Now I've finished this wall hanging, and I really love how this project came out. Here you can see how I found these fabrics a month ago. Quilted with a fantastic Aurifil thread.









































































Denne damen har ligget i en skuff flere år. Nå var det på tide at jeg sydde dette veggbildet som jeg har tenkt på lenge. Ble godt fornøyd med resultatet. Her ser dere stoffene før jeg begynte. Og endelig fikk jeg brukt tråden fra Aurifil som jeg kjøpte for en stund siden.

Linked up to March Finishes Party and Show off Saturday Linky Party.

5 comments:

  1. Høyreist, stilig dame kantet med flotte stoffer! Henne kan du henge på veggen med den beste samvittighet!

    ReplyDelete
  2. I love her, great job! I have found a sort similar woman on a FQ recently so plan on doing something creative with her.

    ReplyDelete
  3. Jag blev mycket förtjust i Din väggquilt med damen på!

    Dollandesign

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.