Thursday 1 December 2016

En Provence - part 1

Hvert år arrangerer Bonnie Hunter sitt quiltemysterium, der vi får mønster til nye deler av en quilt hver uke gjennom hele desember. Første del ble lagt ut sist fredag, og heter En Provence. Fordi jeg elsker Frankrike og alt som er fransk, har jeg bestemt meg for å bli med. Har vært med flere ganger før, og det er skikkelig gøy. Om du vil være med, så finner du mønsteret her.

Every year Bonnie Hunter gives us a mystery quilt on her blog. First clue was released last Friday, and is called En Provence. I love France and all things French, and had to jump in. If you like to do the same, you can find the pattern here.


Quiltville's Quips & Snips


De første blokkene skal være 4-patch-blokker. Hele 221 stykker skal vi sy. Så langt er jeg ikke kommet, men en god bunke har det blitt. Her ser du de nøytrale fargene jeg har valgt.



My neutrals.

































Det perfekte stoffet?
The perfect fabric?






Fikk til 4-patch med spinn.

I made it, 4-patches with spin.

















Linked up to En Provence Mystery Monday Link-up and Fabric, Thread and Yarn link party.

6 comments:

  1. Great collection of script fabrics.

    ReplyDelete
  2. Looking forward to see more.

    ReplyDelete
  3. best of luck with this quilt will enjoy following your progress

    ReplyDelete
  4. Så kjekt å se oppstarten din på mysteriet. Jeg har ikke kommet lenger enn til å finen fram nøytrale og rødlilla stoff enda. Forrige helg var det julemesse hele helga, nå driver jeg og syr på bestillinger som må være ferdige før jul.

    ReplyDelete
  5. Wow! What a selection of neutrals .... that's what I always forget to buy, duh!
    Hugs, Barbara x

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.